Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Тоцький І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Закрижевський В. М. 
Паліативна хемотерапія поширеного колоректального раку елоксатином (оксаліплатином) / В. М. Закрижевський, Л. М. Бриндіков, В. М. Васечко, М. М. Табола, Є. В. Батулінський, С. А. Назарчук, І. М. Тоцький // Укр. радіол. журн. - 2005. - 8, № 3. - С. 295. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.433.34-522

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14579 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Тоцький І. Л. 
Суть моральнісного виховання / І. Л. Тоцький // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 7. - С. 79-82. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано моральнісні аспекти виховання молоді. Висвітлено розбіжності між поняттями "моральна" та "моральнісна" людина. Визначено головний пріоритет педагогічно-освітянської діяльності. Зазначено щодо важливості особистого прикладу педагога, його безмежної та щирої любові до Бога та людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.350.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тоцький І. 
Тест-анкетування як метод активації пізнавально-евристичних можливостей учнів / І. Тоцький // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 4. - С. 63-69. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено завдання сучасної педагогічно-освітянської діяльності, а саме - формування та розвиток творчих спроможностей і задатків учнів на будь-якому етапі їхнього навчання й освіти. Розглянуто суть методу оптимізації навчального процесу для активного включення всіх його учасників у навчання – тест-анкетувння, який полягає в розробленні та широкому впровадженні різноманітних анкет із метою залучення учнів до творчого самопізнання для розкриття й активізації внутрішнього інтелектуального, емоційного, морального, гуманістичного, духовного потенціалу та формування світоглядних позицій, утвердження морально-етичних і гуманістично-духовних ідеалів. Зазначено, що таке анкетування сприяє позитивній морально-ціннісній орієнтації, формуванню активної громадянсько-суспільної позиції кожного учня.

Определены задачи современной педагогически-просветительской деятельности, а именно - формирование и развитие творческих способностей и задатков учащихся на любом этапе их обучения и образования. Рассмотрена суть метода оптимизации учебного процесса для активного включения всех его участников в обучение – тест-анкетирование, который заключается в разработке и широком внедрении различных анкет с целью привлечения учащихся к творческому самопознанию для раскрытия и активизации внутреннего интеллектуального, эмоционального, морального, гуманистического, духовного потенциала и формирования мировоззренческих позиций, утверждения морально-этических и гуманистически духовных идеалов. Указано, что такое анкетирование способствует положительной морально-ценностной ориентации, формированию активной гражданско-общественной позиции каждого ученика.

The tasks of modern pedagogical and educational activities, namely the formation and development of creative abilities and inclinations of students at any stage of their training and education. We consider the essence of the method of optimization of educational process for the active involvement of all participants in the study – test, which is to develop and implement a wide variety of forms in order to attract students to the creative self-discovery to uncover and enhance the internal intellectual, emotional, moral, humanistic and spiritual potential and the formation of ideological positions, approval of ethical and humanistic spiritual ideals. Indicated that this survey contributes to a positive moral value orientation, the formation of active civil society positions of each student.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тоцький І. Л. 
Проблема гуманізації виховання в ПТНЗ: системний підхід / І. Л. Тоцький // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 2. - С. 20-22. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему гуманізації виховання в системі професійної технічної освіти на основі системного підходу, що забезпечує комплексне розв'язання поставленої проблеми. Підкреслено, що системний підхід до розв'язання вказаної проблеми надає змогу вирішувати її комплексно та взаємоузгоджено на всіх структурних компонентах процесу, підпорядковуючись одній спільній меті, що полягає як у гуманізації самого процесу виховання, так і в гуманізації його змісту або педагогічного ідеалу. Окреслено умови, за яких мають відбуватися вказані процеси. Запропоновано організаційно-методичні заходи, що мають сприяти гуманізації виховання.

Рассмотрена проблема гуманизации воспитания в системе профессионального технического образования на основании системного подхода, который обеспечивает комплексное решение поставленной проблемы. Подчеркнуто, что системный подход к решению указанной проблемы дает возможность решать ее комплексно и взаимосогласованно на всех структурных компонентах процесса, подчиняясь одной общей цели, которая заключается как в гуманизации самого процесса воспитания, так и в гуманизации его содержания или педагогического идеала. Очерчены условия, при которых должны происходить указанные процессы. Предложены организационно-методические мероприятия, благоприятствующие гуманизации воспитания.

The problem of humanization of education in the business professional and technical education on the basis of a systematic approach, which provides a comprehensive solution to the problem. It is emphasized that a systematic approach to solving this problem provides an opportunity to address its complex and mutually agreed on all structural components of the process, obeying a common goal, which is in the process of humanization of education, as well as in the humanization of its content or pedagogical ideal. Outlines the conditions under which these processes must occur. Proposed organizational and methodological measures conducive to humane education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тоцький І. Л. 
Проблема виховання молоді: духовно-моральний аспект / І. Л. Тоцький // Пед. пошук. - 2011. - № 2. - С. 44-47. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

У зв'язку із значимістю духовно-морального аспекту виховання молоді у системі національної освіти в Україні досліджено структуру цього аспекту. Проаналізовано теоретичну складову духовно-морального аспекту виховання молоді - християнсько-релігійну парадигму, яка включає духовний світогляд і світосприйняття, що грунтуються на Святому Письмі. Розглянуто та охарактеризовано основні підходи до практичних методів виховання духовної та моральної молоді: відповідальність, компетентність, системність, наполегливість, цілеспрямованість. Зроблено висновок про те, що, виходячи із загрози проникнення релятивістських ідей та моделей постмодернізму в освіту й суспільну мораль, духовно-моральний аспект виховання має стати базовим як у системі підготовки педагогів, так і вихованні молоді.

В связи со значимостью духовно-нравственного аспекта воспитания молодежи в системе национального образования в Украине исследовано структуру этого аспекта. Проанализирована теоретическая составляющая духовно-нравственного аспекта воспитания молодежи - христианско-религиозная парадигма, которая включает в себя духовное мировоззрение и мировосприятие, основанные на Священном Писании. Рассмотрены и охарактеризованы основные подходы к практическим методам воспитания духовной и нравственной молодежи: ответственность, компетентность, системность, настойчивость, целеустремленность. Сделан вывод о том, что, исходя из угрозы проникновения релятивистских идей и моделей постмодернизма в образование и общественную мораль, духовно-нравственный аспект воспитания должен стать базовым как в системе подготовки педагогов, так и воспитании молодежи.

The structure of spiritual and moral aspect of educational process, founded on Christian and religious paradigm, is analysed. It's role in education of modern youth is determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Э370.9(4УКР)-36-021.733

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тоцький І. 
Проблема виховання молоді: соціально-філософський аспект / І. Тоцький // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 5. - С. 193-202. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто релігійно-філософську проблему спасіння людської душі як ключову педагогічну проблему. На принципах біблійної науки про спасіння, трансформованої у філософію спасіння, вибудовано організаційно-методичні засади педагогіки спасіння та виховання, яке, на думку автора, має посісти провідне та важливе місце у системі української освіти поряд з церковним та домашнім або сімейним вихованням.

Рассмотрена религиозно-философская проблема спасения человеческой души как ключевая педагогическая проблема. На принципах библейской науки о спасении, трансформированной в философию спасения, выстроены организационно-методические основы педагогики спасения и воспитания, которая, по мнению автора, должна занять ведущее место в системе украинского образования наряду с церковным и домашним или семейным воспитанием.

Is considered the religious and philosophical problem of saving human souls as a key pedagogical problem. On the principles of biblical scholarship for salvation, transformed into the philosophy of salvation, built organizational and methodological foundations of education and pedagogy of salvation, which, in my opinion, should take a leading place in the Ukrainian education, along with the church and home or family upbringing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352 + Э242.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сівак О. А. 
Особливості утворення тугоплавких фаз в системі Al - Crsub2/subOsub3/sub - Bsub2/subOsub3/sub / О. А. Сівак, М. І. Чередник, І. М. Тоцький, О. Ю. Попов, В. А. Макара // Фізика і хімія твердого тіла. - 2014. - 15, № 4. - С. 780-783. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К391.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26618 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Тоцький І. В. 
Вплив мікрогаметофітного добору в F{\dn\fs8 1} на генетичну структуру популяцій F{\dn\fs8 2} та їх стійкість до абіотичних стресів у соняшника культурного (Helianthus annuus L.) : автореф. дис. ... канд. біол. наук : 03.00.15 / І. В. Тоцький; НААН України, Нац. центр насіннєзнавства та сортовивч. "Селекц.-генет. ін-т". - Одеса, 2015. - 23 c. - укp.

Досліджено вплив гаметофітного добору у гібридів F{\dn\fs8 1} на жаро-, холодо- та посухостійкість популяцій F{\dn\fs8 2}, а також на їх генетичну структуру за маркерними ознаками. Показано, що прогрівання пилку гібридів F{\dn\fs8 1} збільшує не тільки жаростійкість популяцій F{\dn\fs8 2}, але й їх посухостійкість та в цілому підвищує адаптаційні властивості рослин. Встановлено, що гаметофітний добір на жаростійкість впливає на структуру популяцій F{\dn\fs8 2}, змінюючи співвідношення рослин за класами висоти. Виявлено, що нанесення на приймочки кастрованих квіток розчину осмотично активної речовини ПЕГ 6 000 перед запиленням гібридів F{\dn\fs8 1} підвищує посухостійкість одержаних таким чином популяцій F{\dn\fs8 2}. Крім цього, спостерігається збільшення у дослідних популяціях F{\dn\fs8 2} та у їх посухостійкої частини кількості рослин з маркерною ознакою \i "virescent" \i0, що може слугувати доказом зчеплення генів, відповідальних за таку маркерну ознаку, з генами, що детермінують посухостійкість у соняшника. Доведено також, що витримування пилку гібридів F{\dn\fs8 1} протягом 7 діб за зниженої температури підвищує холодостійкість спорофітних популяцій F{\dn\fs8 2}. Гаметофітний добір призводить до зміни генетичної структури популяцій F{\dn\fs8 2} завдяки збільшенню у них кількості рослин, що несуть маркерні ознаки "дихотомічне жилкування" та "карликовість". Зростання холодостійкості спорофітних популяцій F{\dn\fs8 2} з одночасним збільшенням кількості рослин - носіїв маркерної ознаки "дихотомічне жилкування", свідчить про те, що гени, які детермінують таку ознаку, зчеплені з генами, що відповідають за холодостійкість соняшнику.


Індекс рубрикатора НБУВ: П214.11-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського